fredag, mars 10, 2006

Berre ta ein titt på dei fine jentene som ville bli med å ta en tår for TeitelilleTrine som dreg frå byen utan å mukke. Jo, mukkar litt, forresten. Velaug - beekeeper, Sasi, Cecilie og Jeanette i front. Nokre meter bak meg, som er fotograf, sit den svært så myteomspunne broren til Velaug bak ei dør. Han hadde blitt låst inne på rommet sitt, då han skjøna at huset skulle bli invadert av smårips. Og for å oppklare ein del spørsmål her - han måtte gå ut av rommet sitt, forbi oss i stova, for å gå på do. Og sidan han det ikkje gjorde, vart vi særs fascinert av hans evne til å halde seg. Eg for eksempel, eg tissa minst tre gonger i løpet av kvelden.

6 kommentarer:

jeanette_s sa...

fy fader for eit utrulig jævlig stygt bilde av meg!!! altso, det e IKKJE fotografen sin feil... eller, kanskje...???? skulda på deg eg Trine!

jeanette_s sa...

fy fader for eit utrulig jævlig stygt bilde av meg!!! altso, det e IKKJE fotografen sin feil... eller, kanskje...???? skulda på deg eg Trine!

Trine sa...

Ja, det var bare min feil alt sammen. Alle veit jo at du er en skjønnhet uten sidestykke i det virkelige liv. Så ro heilt ned. Du trenge dessuten ikkje å legge inn kommentaren to ganga. Eg skjønte det allerede første gangen;)

Sasi sa...

Du ser ut som om du har det veldig arti i allefall. Litt sånn latter og blinke augeglad:)

jeanette_s sa...

hehe.. oi, no virka eg litt sint:) det va IKKJE mi hensikt:):)
Va ein fortreffelig aften, og eg legg all skuld på trynet mitt:)

John sa...

2006.. Dette er virkelig gammelt, 14-15 år siden.. -JAS