mandag, april 23, 2007

Tidligare i bloggen har eg skrive om alvenavnet mitt, og hobbitnavnet. No har eg fått enda eit par namn. Først fekk eg gangsternamn, ved god hjelp av Velaug. Vi hadde eit svært intimt og knisete vorspiel, der eg endte opp som "Slide Face", iallefall i følge ZTV sin hjelpsomme og ikkje minst nyttige tjeneste. Takk ZTV! Men mitt absolutte favorittnavn, fekk eg nettopp av Johanna, nemleg mitt gothernavn: The Evil Faerie! Jess, eg fekk vere fe!! Hurrei! Det skal også nemnast at eg ein gong fekk indianernavn - "Look Twice", eit navn eg syns var veldig fint og sjarmerande. Eg burde kanskje i samme slengen fortelle at indianaren som ga meg dette navnet var både dritings, og rimelig skitten og nesten litt ekkel. Men eg berre lar vere å nevne det. Kjært barn har mange navn, har eg hørt. Men det har sikkert ikkje-fullt-så-kjære-barn også. Men det er det jo ingen som seier noko om.

1 kommentar:

Sasi sa...

Neeeeida, det er berre kjært barn som har mange navn;)