fredag, mars 20, 2009

No greier eg visst ikkje å slutte Er det berre meg, eller er dette bildet til å få magesår av? Ikkje for å vere frekk, altså. Men det er jo ikkje nødvendig å sjå ut som en frosk kryssa med whats-his-name-Iglesias, eller han som er gift med J-LO. Og eg syns ikkje den songen er spesielt forferdelig, det kan godt hende den vinn heile sulamitten - og eg kjem til å heie med heile min kropp og mitt hjarte. Det er verkeleg berre ein song som ikkje gjer seg særlig bra i lengden, type a-listing på alle kanalar. Og det fjeset hans ER berre litt irriterande. Men no skal eg altså ete noko, eg er jo totalt uspiselig sjølv. Flaks eg er aleine. Ingen hadde holdt ut i mitt selskap - ikkje eingong Englefjes-Rybak. (Også "Rybak", då. Flott navn, heldig med den")

2 kommentarer:

Sasi sa...

HAHAHA
Haha
Ah, no fekk eg meg ein god latter. Sultne-Trine burde legge ut bloggingsar oftare!
Han er faktisk ganske så irriterande heile fyren, og det øydelegg pittelitt for melodien også. Synd, for den er jo ikkje så verst.

Martebol sa...

Eg føler han prøver å VOLDTA kameraet med blikket når han blir filma på TV. Eg har i alle fall fått nok ry bak for et heilt liv, og nei - det hjelper IKKJE at han ivaretar norske tradisjona med å tvinge fela si på folk. Det gjør saken om mulig enda verre.