tirsdag, juni 27, 2006

Shit! Eg har funne verdas beste blogg! Ein verkeleg godbit av dei skjeldne! Hundre prosent rein lukke! Iallefall for slike som meg, som berre elskar biletseriane frå Oscar, Grammy og alle dei fasjonable festane i Hollywood, men som også får gåsehud av fryd når eg får sjå bilder av appelsinhuden til Naomi Campbell, kvisene til Cameron Diaz og bilete der Sienna Miller har bomma totalt på dagens antrekk. Ja, eg veit dette er ein smule patetisk, dette er også eit klart teikn på at eg har lite å gjere på jobb i dag, men kjære alle mine venner: Her er linken, slå dykk laus og sett av minst eit par timar til denne sida! http://gofugyourself.typepad.com/

2 kommentarer:

Anne Mari sa...

Unnskyld for at eg ikkje har lest bloggen din på lenge. Eg har ikkje så mange bra unnskyldninga anna enn jobb og jobb og jobb og så skal en jo vere sosial etter jobben også. men no skal eg skjerpe meg. Om eg ikkje orke å skrive på min egen blogg kan eg vel jaffal skrive på din:)
Gla i deg og glede meg til vi skal snakke i mårra

Trine sa...

Takk, vennen:) Glede meg eg også!