mandag, november 06, 2006

Ja. I dag har eg bursdag. Eg ønsker meg denne mannen. Greit nok, han snakkar mest spansk og portugisisk, han er kanskje ikkje fullstendig heterofil, i tillegg til at han ser ut som han har vottar (?) på fanget. Men eg vil ha han likevel. Eg skal ha ein fin bursdag, var planen. Eg har allerede fått mange gratulasjonar og pakkar, sjølv om det berre er tidleg på morgonen. Og i kveld skal vi hente Heidi og Maja på flyplassen. Takktakk, alle sammen for fine meldingar og tankar, eg er overstadig heldig som har så mange fine folk som er glade i meg!:)

8 kommentarer:

Anonym sa...

Fram med finstasen;
lakk dine tær,
i dag skal du hvile på laurbær!

HURRA HURRA HURRA
for Trine!

Med håp om at ALLE ønsker går i oppfyllelse,
stor bursdagsklem - velaug Ü

Anonym sa...

Happy birthday to you, beibi:) Håpe du får ein heilt super fantastisk dag!

Anonym sa...

Hurra for deg!! Gratulerer med dagen Trine! Måtte du få en fantastisk strålende dag!

Anonym sa...

GRATULERER MED DAGEN!
Hipp hurra :D
Håper du får ein fantastisk fin bursdag jenta!
Stor klem frå meg :)

jeanette_s sa...

gratulerer enda ein gong Trinemor:) Eg ska lage eit lite innslag om deg på bloggen:) Kom snart attende te oss!:) vi savna deg!

Monica sa...

Gratulerer med dagen! Hurra og konfetti!

Anne Mari sa...

grattis grattis grattis

Solveig sa...

Gratulerer med dagen som var:) Men.. Er Gael Garcia Bernal homofil? NEEI!Han er jo så pen..