onsdag, juli 28, 2010

Ny bok. En skatt.


Eg var i Førde ei stund no i ferien. Bent og eg var på gjenbruksbutikken til Misjonssambandet på skattejakt. Vi fann ein kommode som skal få bu i gangen. Den bur enn så lenge heime hos mamma og pappa, siden den blei litt i største laget til å ta med seg tilbake på bussen.

Men! Eg fann ei bok! Tidligare la eg min elsk på Tore Renberg etter å ha lest "Mannen som elsket Yngve". Så når "Charlotte Isabel Hansen" stod og lyste gult mot meg i ei hylle, måtte eg berre ta den med meg. Og den er så fin! Den skal lånast ut til Nathalia og Rød i boklåneklubben, og til alle andre som melder interesse. I boka har forfattaren sitert eit dikt, det er så vakkert - eg deler det herved:

Alt er annerledes end du tror, end jeg tror
fanen flagrer stadig,
de små hemmeligheter er endnu hos sig selv,
de kaster stadig skygger, deraf
lever du, lever jeg, lever vi.

(Opprinneleg "Es ist alles anderes" av Paul Celan, oversatt til dansk av Peter Nielsen)

3 kommentarer:

johanna sa...

Så godt å se du skriver igjen! keep it up, så vi kan nyte dine ord på regelmessig basis. <3

nathalia sa...

I LOVE YOU!

gleder meg enormt til bokklubben kickest igang igjen, HURRA!

nathalia sa...

og bythe way; LOVE POEM!