mandag, februar 27, 2012

Statistikk.


Her er forresten ei liste over mine favoritt-søkeord for å finne vegen hit i februar.

1. "Slektstre mal"

Dei som søker på dette, får nok svært lite utav søket. Men eg kan prøve. Begynn med deg sjølv nederst. Du er rota til alt i ditt eige liv, både godt og vondt. Sjølv om det var strengt tatt ikkje med deg det begynte. Tegn to streker oppover på skrå, over den eine streken skriv du navnet til mora di, faren din over den andre. Fortsett slik med desse sine foreldre, og deira foreldre igjen. Slik kan du faktisk holde på i ein evighet, om du har interesse og tålmodighet. Om du har flaks, finn du ut at du er i slekt med ein konge. I mitt tilfelle kom vi ikkje lenger enn til samer og ålesundere. Og da følte vi at vi visste nok.

Om du er ekstra kunstnerisk og har mykje tid til overs, går det fint an å utforme slektstreet som eit tre, med greiner og blad. DÅ blir det fint, då.

2. "Draumehelga mi"

Eg kan gjerne beskrive mi draumehelg. Men di eiga må du nesten finne utav sjølv. Familie, venner, god mat og musikk er ofte suksessfaktorar om du virkelig er heilt blank.

3. "Jamen"

Jamen - kva då? Eg lurer på kor mange tusen sider på google vedkommande hadde bladd igjennom før den havna her. Du skal ha for innsatsen!!

4. "Trine & Johanna Bergen"

Ja, vi er her, vi!

5. "Så tissetrengt"

festlig! Eg har forresten ikkje fortalt her om då eg faktisk var så tissetrengt at eg heilt seriøst vurderte å tisse meg ut midt på toget mellom Drammen og Gardermoen. Det kan eg gjere ein anna gong.

6. "Slå opp bordene"

Har du klart det no?


Gøy med statistikk!

Takk for lånet!

5 kommentarer:

Lene sa...

Jeg er så misunnelig på disse statistikkfasilitetene dine at jeg faktisk vurderer å skifte bloggplatform!

Trine sa...

Gjør det da! Eller si til blogg.no at de må fikse det. Det er veldig gøy, så eg skjønner at du er misunnelig... :)

johanna sa...

hihi, jeg er med i statistikken! :D

Anonym sa...

Haha eg ler meg i hjel :)
Anne Mari

Anonym sa...

Haha eg ler meg i hjel :)
Anne Mari