torsdag, august 09, 2007



Eg trudde dei fleste skjønte det, men det er ikkje sikkert dei gjer. Mitt hovud tenkjer ikkje nødvendigvis likt som alle andre sitt hovud. Uansett. Når eg er med Cecilie, når den vesle tigeren er saman med den vesle bjørnen - så er alt fint. Og sjølv om eg skriv med ironisk distanse og sarkasmen kanskje lyser lang veg - vi har det så kjekt, er så glade i kvarandre, ingen vert lei seg sjølv om den eine kallar den andre for "tjukka". Sålenge alt er med kjærleik, er jo alt greit!

Og ein dag skal vi to til Panama!

5 kommentarer:

Anonym sa...

kan eg få vera tigaranda,
og vera med?!
Ü

Anonym sa...

Klart det, bella! Sjå, du ligg jo rett nede på teppet der, så fornøyd og glad!:D

Anonym sa...

...du er også med til Panama, såklart!

Anonym sa...

kainn æ få vær den gule potto.? Men æ vil te mexico..

Anonym sa...

Du ER sjølvsagt den gule potta allerede. Og Mexico passe sikkert fint, siden Panama er fullt, pappa:)