torsdag, januar 06, 2011

Lykke

Då vi var i Gøtet gjekk vi søndagstur i ei veldig søt gate. Den hadde mange superfine antikkbutikkar, kle- og interiørbutikkar og til og med ein kloggebutikk! Vi spiste lunch på ein kjempedeilig kafe (der eg låste meg inne på do, forresten. Eg trudde ein slutta med det på åttitallet?). Utsikten vår til hjørnet over gata var denne nydelige husflidversjonen av gatekunst. Til å smelte av! Men eg gløymde sjølvsagt å fotografere den når vi gjekk.

Men gjett kva! Her om dagen fekk eg ein mms av Anne Mari som hadde gått tilbake og tatt bilde for meg! Søtaste! Bildet er lagt til Annemi så det kjem opp når ho ringer, såklart. Og no har eg det som bakgrunn på telefonen også. Eg blir glad kvar gong eg ser det. Ingenting er deiligere enn små drypp av kvardagslykke!

Ingen kommentarer: