onsdag, april 06, 2011

Vad gør vi nu lille du?


Når Mad Men sesong 4 er ferdigsett?

Vi venta lenge med å sjå dei to siste episodane. Men no er det over og livet mitt eit vakum. Skal eg sjå Six Feet Under igjen medan eg ventar på neste sesong? Eller skal eg bare ta fram hundefløyta og blåse i den så hardt eg kan. For kjem vel våren. Eg har vore klar så lenge!

Eg kjøpte nye støvlettar i Helsingborg, og dei kjem til å kle blomstrete kjolar og bare, sjølvbruna bein...
Skal legge ut nokre bilder fra turen til Sverige/Danmark ein anna dag. Ein dag eg ikkje er gal av lengsel etter å sjå meir av Donald Draper og ikkje må legge meg.

For det gjør eg nu, lille du.

4 kommentarer:

Lene sa...

Insinuerer du at våren er en hund? Mr chartwell? Bare han ikke lukter, og er våt og tisser på krokusene mine er det greit for meg.

Trine sa...

Våren er en liten valp. Som ikkje kjem når ein verken grin, roper eller tigger. Men hundefløyte fikser nok biffen :)

Trine sa...

Eg meinte "verken når ein". Ikkje "når ein verken".

Lene sa...

Det bør den! (Hundefløyten altså) Ellers så tar jeg med meg valpen (du kan si kvalpen, det er mye koseligere, kanskje den liker det best selv og?) langt ut i skogen og knyter han fast til et tre- og går min vei. Makan til slem bisk!