fredag, april 08, 2011

Gult er visst kult.

Iallefall bra! Ved hjelp av en kombinasjon av Lene sin blogg  og min egen tankekraft har eg funne ut at tre av mine favorittbøker har gule framsider. Her er dei.



Tre små, men aldeles vidunderlige bøker. Om eg skulle hatt ferie og tilgang til ei strand nett no, skulle eg hatt med meg alle desse og lest dei i fillebiter. I tillegg til gule cover har dei som fellesnevner at dei gir meg latterkrampe og grineanfall omtrent samtidig. Og slike bittersøte greier er jo akkurat det eg liker best.

4 kommentarer:

Johanna sa...

det er DEN! den øverst! som vi pratet om, hun som og er bak "me, you and everyone we know", right? den vil jeg lese. :)

lene sa...

Jeg vil lese den midten!

Trine sa...

Ja! Du skal få låne den når eg har fått den tilbake fra Låne-Lene :) Og eg skal leite fram "Jeg elsker sol" når eg er heime i Førde i påsken.

Sasi sa...

Jippi, eg vil lese alt som er gult- og kult. Til sommaren.