onsdag, desember 06, 2006

Ja, kva kan ei kvinne sei? Eg vil iallefall takke Fredrik som ga gode inputs til min ikkje-eksisterande fylleangst i dag tidlig. Det gjorde "godt" å bli mobba og ledd av sånn på morgenkvisten. Siden Ken blei såpass godt mottatt, har eg bedrive litt research, og han har faktisk si eiga myspace-side. Den kan sjølvsagt fåast, men på vår helts eigen måte: By request only. Det skal nevnast at han har blitt vennen min. Det skulle bare mangle. No har eg hengt på skulen heile dagen, bedrive ein god del research og andre kloke, inspirerande og ikkje minst nyttige ting. Og no vil kroppen min berre sove. Og bake brownies etterpå. Deretter sjå på alle dei dårligste tinga som nokon gong er laga på tv. I den anledning vil eg berre nevne dokumentaren "Naive Norge" i samme slengen. Alle som såg den på mandag vil forstå.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hei. Er på veg til bergen no. Skal på konsert og fest. Reiser tilbake i morgon. Ta kontakt om du vil leike, men du leika kanskje nok igår..;) O-B

Sasi sa...

ah

Anonym sa...

jeh!

jeanette_s sa...

hih

Sasi sa...

;)

Anonym sa...

Akta er för O-B og varjen..