tirsdag, februar 06, 2007

Emeline! Vart også fødd 1. februar, tenk TO små skattar på samme dagen! Gratulerer Caroline og Alexander! Emeline kom i superfart, på tre timar og mamsen trengte ikkje eingong painkillers. Dèt står det respekt av! Eg vil gjerne ha bilder på mail, så kan eg legge dei ut her, så alle får sjå den lille prinsessa. Får eg, Carlos?:) Og ellers har eg enda ein fabelaktig babynyhet - Eg skal bli tante igjen!! Heidi har et rips på 4 cm i magen sin, som skal komme ut i august - perfekt timing, så Tante T kan passe Majsa i det nye huset i Åsane medan Heidi fødar, og etterpå kan eg passe begge to dagen lang. Hausten skal bli så bra - HURRAHURRA!!

3 kommentarer:

Sasi sa...

Oj, så fort det gjekk. Eg som synst 7 timar var fortare enn fortast:-O

Gratulere så masse med den lille! Gjettar at dei er glade og i ei boble, mens dei kosar seg i det uendelige..:D

(vil berre legge til at eg ikkje fekk drugs eg heller..kremt kremt. Skryte litt av meg sjølv:)sjølv om det skal vere sagt at det var eit sterkt ynskje, berre litt seint ute med å be om det)

Sasi sa...

Og gratulere så masse til Heidi og familie også!!! Det blir kjekt! Eg beundrar alle som klare å vere gravid samtidig som dei har eit frø i magen. *Bøyer meg i støvet*

Anne Mari sa...

Grattis til alle tre!! Så kjekt at dåkke endelig fikk beibiane. Sasi, han va nydelig. Glede meg til å sjå Emeline også. Og Så kjekt at Heidi e gravid igjen. Tenk, så mange gode nyheter på en gong:)