tirsdag, februar 06, 2007

Ja, eg veit at eg har hatt bilde av Gael her inne før, men eg VIL ha han! Eg VIL! P-e-lis!

Og ellers?

Hjå "de vakre" i går:
(Vi driv med re-decorating av stova og gangen, og eg skal henge opp ny lampe.)
Jeanette: Greie du å montere den lampa da, Trine?
Trine: Eh... Eg har altså jobba i lampebutikk i to år, så eg trur det skal gå fint, du. Det er jo bare å putte èn ledning i kvar sitt hull, det.
Jeanette: Åja. Det e jo nett som i resten av livet, det. En i kvart hol, liksom.

Kremt.
Eg føler at blondinene er ute av kontroll. Deira moral går lengre og lengre nedover etterkvart som min går oppover. Betyr dette at eg må bli rampejenta igjen, så dykk kan behalde dykkar gode namn og rykte? Eg orkar ikkje! La meg sleppe!


Og så vil eg legge til ein ting:
"R-I-P-L-E-G-Å-R-D-E-N"

JE, RIGHT!

13 kommentarer:

jeanette_s sa...

yeah! moralen min har vore alt for fisefin dei siste åra....på tida at eg og blir dirty!!! Lenge leve riplegården og tyskland;)

Trine sa...

Ja, det syns eg også, egentlig. Dåke e flinke, eg e stolt over å ha lært dåke nåken dirty triks. Høhø.

Sasi sa...

Nei, nu er det nok! Tidlig i seng og et mykje frukt. Gutar må de berre holde dåkke lang unna. Dei betyr trøbbel. Gjer leksene skikkelig!!

Mor

jeanette_s sa...

du e allereide blitt ei skikkelig hønemor! heheh.... det e nesten so skjønnt at eg begynde å grine!...Du e allereide ei god mor sasi!!!! :)

Anonym sa...

Du les vel ikkje e-posten din, ditt skrukketroll, så da får eg heller informera her at reise-sikringa di er i orden, og dessutan har eg liggande nytt iPod-batteri til deg. Skal eg sende det? Du virkar jo så teknisk dyktig med lampar og slikt, og kan vel og mikke opp iPoden din. Det følger verktøy med..!!

Anonym sa...

Eg meinar verktyg...

Pppapp

jeanette_s sa...

hehehe.... ar du tenkt på at også fedre les bloggen Trine?

Anonym sa...

Skrukketrollet lese faktisk epåsten sin, så de så. Men takk, du e snill og supergrei og ellers den beste faren eg har sett - ever. Okei?:) (se for deg engleblikk A/S.)

Og Netty, Joda, eg tenke over det innimellom, ca kvar gang han kommentere frekt og obsternasig, som er rimelig ofte.

Jaja, en plass må eg få mine gode egenskapar frå;)

Anonym sa...

Menyen i dag:

http://www.vgb.no/20051

Anonym sa...

Hei lille venn...Ska sei du har blitt ei flink bloggejente:) Mye fryd og gammen med babyer og bryllaup ser eg:) Husk å finne fram rampejenta t neste gang eg e i Bergen da...Det blir gøy! "Sauden" va fin..:0)

Anonym sa...

Heeeey! Har du sjekka linken til "koret til dei gamle" (frekkas!) Hjelper dårlig med to http'er på en gang. Reis hjem og fiks. Og vi er "Koret til dei dynamiske og unge".

Mye feil å rette på her...

Anonym sa...

Sally, no e det på tide å peise på med nye innlegg. Ærlig talt. Kor blei det av den brennande entusiasmen?!

Trine sa...

Daniel: Rampejenta finne eg alltid - lett! Det veit du vel, tullemannen!:)

Eg glede meg til å danse og leike me besta mannen på jordå!!