mandag, februar 19, 2007

THE FLU - UHU
Vi var skrale og miserable i forrige veke. Alle tre, to snørrkvalpa og eit kvalmebrett. Så vi låg oppå kvarandre i sofaen, hosta i kor og såg på Sex & the City til den store gullmedaljen. Etter nokre dagar tok vi mot til oss og gjekk ut - Netta og meg. Vi måtte jo ha mat! (altså: Is). Det var ei kraftanstrenging av dei heilt sjeldne. Vi var utslitt før vi kom ned til tredje etasje. Bildene taler vel for seg sjølv.
Eg fekk iallefall kjeft av mamma for at eg hadde vert ute. Men vi gjorde det ikkje igjen den dagen, for å sei det sånn.
No derimot, er eg nesten frisk igjen, hoste berre litt (masse) i ny og ne, men greier i det minste å gå ned trappa uten å måtte legge meg ned etter ein meter. Hehe.

3 kommentarer:

Anonym sa...

hehehehe,dokker e craisi dokker ass. Ser ut som dokker har et lite feberkick ;)

Anonym sa...

Ja, konklusjonen blei at vi kunne jo ha det kjekt sjøl om vi va sjuke. Det va bare litt slitsomt.

Anonym sa...

flu - buhu!
men over nu - juhu!

eller i allefall nesten ja..
går fortsatt mye i host her også.
og stakkars lungene virker å ha skrumpet inn til en rosin, som skriker og piper så fort jeg blunker med øynene eller kaster med håret (som jeg selvsagt gjør mye!)!

pipingen henger kanskje også sammen med trappevasken som måtte taes går - fire lange trapper både opp og ned. jammen meg godt at jeg bor i bånn. klarte såvidt det var å slepe meg inn etterpå...der sofaen hjalp å få meg til hektene igjen...

gode sofaen.. Ü