onsdag, februar 21, 2007

Born to multiply, born to gaze into night skies, All you want’s one more Saturday. But look here, until then They’re gonna buy your nice time So keep your wick in the air and your feet in the fetters To the day. You come in doing cartwheels We all go out by ourselves And your shape on the dance floor Will have me thinking such filth and gauge my eyes. Eg blir like gladtrist kvar gong eg høyrer "Australia" med Shinsa mine, sjølv etter den million`te gongen. So give me your hand and and let`s jump out the window. Helst! Og dagens gladnyhet: Tori kjem med nytt album 1. mai og skal turnere i Europa i sommar. Ho kjem innom Norwegian Wood. Eg dånar av lukke! Spesielt interesserte kan jo sjekke toriamos.com for å sjå bilde frå det nye albumet. Tori har tydelegvis framleis uoppgjorte greier med Jesus og gjengen. *Gledeseg*

6 kommentarer:

Anonym sa...

for ein lukkens dag!
eg er varm i hjarterota!
varm og glad!

dessutan er heller ikkje eg framand for uoppgjorde greier med Jesus og gjengen, så det passar bra!

Ü

Sasi sa...

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY:D

Anonym sa...

No Beatles - no Shins.
Alle Beatles-inspirerte band er velkomne. Også inn til min iPod. Og der kommer slett ikke hvem som helst med hva som helst.

http://www.oldies.blogg.no

Anonym sa...

Trine - kom deg på nett!! Og slutt å snø inne i Vennesla..

Anonym sa...

Trine - kom deg på nett!! Og slutt å snø inne i Vennesla..

Anonym sa...

Så sant, så sant, pappa. Eg skakje krangle me deg om akkurat det. Men hadde ikkje Beatles komt, hadde nåken andre komt. Men du e veldig søt som har tatt The Shins inn i varmen. Du e flink og kul, Jei!

Og "anonyme" Mannen (eller dama eller pusekatt, eg veit ikkje - eller jo.) - Se, her e eg jo!:)