onsdag, april 12, 2006

Goood Påske til alle skattane mine!!! Håpar alle får minst ein lilla kartong kvar av dei gode påskeegga og at alle har nokon å dele dei med. Bortsett frå Signe, som eg veit ventar til sambuaren har sovna, så ho kan ete alle sjølv:). Dei skattane som ikkje finn bilde av seg sjølv her, må ikkje bli lei seg. Det betyr kun at eg ikkje har bilde av dei på denna pc`en. Prøvde å få den gamle mongismaskina mi på nett i dag, men den har visst tatt kvelden på det området. Så eg er like glad i alle mine skattar, bilde eller ei. Ha ei fabelaktig påske alle, håpar vi snart kan leike!!!

7 kommentarer:

Anonym sa...

god påske:-)kanskje du komme på besøk snart?fiint. klem.

Anonym sa...

Gooood påske!!!!!!!

Søster-kose-nam-hehe

Trine sa...

Eg vil komme - helst i måra! Va så kjekt å sjå deg igjen! Og heidi, du må vel også slite med alle fire påskeegga aleine, så marte og eg tilbyr oss å spise kvar vår kartong i "sympati" med deg. For vi e så snille:)

Anne Mari sa...

God påske vennen! Håpe vi sjåast snart. gla i deg

Anonym sa...

Hei, du langt vekke i Førde!

Leser bloggen din så ofte jeg kan, da du er liksom litt nærmere da.
Du er en savnet gjenstand, både på jobb og ellers, men jeg vet du har det fantastisk bra hjemme, og er like gal og vill som før.........og det er bra!
Fikk et lite referat fra Cec, og går rundt og knegger ennå!
Turning i bakgårder, øyenbrynsklipp...............og Trine sier: Hva jeg heter?.........Jo...Mona Yvonne!
Navnet mitt er sikkert beryktet alt i Førde!
Det gøye hadde jo vært om jeg en dag traff disse folka og presenterte meg = hakeslepp og men,men, men,fra de!................hi,hi

Riktig god påske til deg og dine, skjønne, snille Trine! (diktet litt her, så du)
Klem fra Mona Yvonne og ungene + hund

Anonym sa...

Have a nice påske, Trine :) Love you very much....

Anonym sa...

Eg har ingen lilla kartong!!

Berre ein rosa, og den e de vanlige EGG oppi.

Her e link til tøff manneblogg

http://heklingogkrumkaker.blogspot.com/