mandag, april 03, 2006

Har ei stor eske med bare vesker på rommet mitt som eg enda ikkje har pakka ut. Jammen skal eg absolutt ha tusenvis av vesker, men bruke dei er ikkje så nøye. Iallefall ikkje når eg har fått ei ny nettopp. Som er superfin. Dette er eit typisk innlegg der pappa kan slenge frekkaskommentarar om at velferdssamfunnet har satt sitt grusomme stempel på meg, mykje vil ha meir, blablabla. Det stemmer kanskje, men så er det også ei velkjend sak at eg er ein kjempeflink shoppar, som stadig kjem over ekte stjernekupp. Dessutan har eg sydd nokre av dei sjølv. Så eg berre hevar meg over det. På førehand.

8 kommentarer:

Anonym sa...

veske e nåke av det kjekkaste som fins....og sko då selvfølgelig!

Sasi sa...

Heilt einig! Det går ikkje an å vere lykkeleg utan vesker og sko opp til øyrene. Når eg ein gang døyr, håpe eg at eg døyr av drukning i eit veskeskohav. Eg har bestilt ei ny veske i dag!! *LYKKELEG*

Sasi sa...

Og nei, det er ikkje nøye om ein brukar dei. Når eg får ny leiligheit skal eg lage fine hyller til å stille ut skoa mine, berre slik at eg kan nyte synet av dei når eg går inn og ut. Skal nok gjere nåke lurt med veskene også. Dei ligg for tida i ein kasse i boden:(

Anonym sa...

I motsetning til hva Trine forventer seg, akter jeg ikke å nedlate meg til å kommentere noe som helst som har med VESKER å gjøre. Har aldri i mitt liv hatt ei veske. Bortsett fra da jeg var på realskolen, og det faktisk var litt kult å ha bøkene i skulderveske. Det er forøvrig derfor alle skikkelige 68ere i tillegg til å mislike seipanetter, også er litt skjeve i ganglaget. JADA! Det kom en kommentar likevel. Forøvrig er det ikke noe i veien med shoppere - bare de holder seg uinner huinnerlappen..

jeanette_s sa...

veske sko og tilbehøyr e eit must!
kan aldri få nuk av dette "godteriet":)

Fin fin veske Trine!

Monica sa...

Fantastisk fin veske på bilde. Eg vil og ha ei slik.. Eg har berre fire og treng ei til..

Anonym sa...

Eg treng berre akkurat EI veske, og EITT par sko. Gjer ingenting om begge deler er i ferd med å gå opp i saumane.

... skjørt, derimot.... *plystre*
Til interesserte - eg legg herved ut bilete av ebay-kuppa mine på min blogg ;-)

Anonym sa...

ÆSs. Fant nesten ingen bilde igjen, dei hadde vel blitt sletta :(