torsdag, august 17, 2006

Hurra! Endeleg har eg fått bildene frå fjaseturen Cecil og eg hadde til Tyrkia i slutten av mai. Dei to heite blondinene er Lene og Christine, som vi var så heldige å ha som naboar. Vi hang saman som erteris omtrent frå første dagen. Kjempesøte jenter, like ville og hyperaktive som oss. Desse bildene er frå den fatale kvelden då underteikna faktisk spidda hånda si på en palme. Den slemme palmen etterlot seg en bit av seg sjølv inni handa mi, og eg var nummen i heile armen dagen etterpå. Kvelden var likevel svært vellukka, vi gjekk ut med nokre hunks frå stamrestauranten vår - Titanic (eg veit, dette er slik ein miserabel klisje, men akk så fabelaktig allikevel). Sjefen på restauranten reiv i heile kvelden (eg reiv nesten ned bordet, forresten), og då vi skulle heim, greide vi på nød og neppe å riste dei av oss alle saman, så vi kunne nattbade. Perfekt! Mannen mellom Christine og meg på det eine bildet, var ein dust, og ligna dessuten på gullars.

Ingen kommentarer: