fredag, august 25, 2006

I denne gata ligg min nye heim. Gata er kanskje litt oppdatert sidan biletet vart teke, men likevel. Omtrent 200 meter forbi Grieghallen, der har du oss. Ring på klokka der det står (logisk nok) "DE VAKRE", gå opp fire trapper og vips - vaflar og kvinneleg varme og kjærleik skal komme til deg på sekundet. Innimellom er det også mogeleg å oppdrive svidde pannekaker som er rå inni. Men det er kun når maskuline krefter rår i huset, har eg hørt. Ellers har eg tenkt mykje i det siste. Funne ut at nokre ting kan ein berre ikkje gjere noko med. Uansett kor sterkt ein vil. Men eg er her jo - om ikkje anna.

3 kommentarer:

jeanette_s sa...

eg foretrekke garantert vafle som er heilsteikte!

Anonym sa...

så kjekt så kjekt!
blir stas å ha deg tilbake i denne flotte vestlandsbyen!
Ü

Monica sa...

Lukke til i det nye hybeltilværet :)