torsdag, august 31, 2006

Se her, alle! Eg har leika med Anne Marien min:) Eg var på Geilo for et par veker sidan, og som vanlig hadde vi det superfint sammen. Eigentleg hadde vi store planar om villmarksweekend med telt og primus. Men for å sei det som det var, vart vi eigentleg skremde av regnet, og la planane på is. Det skal allikevel nevnast at vi fiska (!) og bada på Geilo Beach, til tross for at det var rimelig kaldt og surt. I tillegg rocka vi Geilos uteliv, ei oppgave som eigentleg ikkje krever enorm innsats. Men det var gøy, heilt sikkert. Anne Mari og eg har faktisk ikkje herja saman sidan eg var i Gøteborg i november, så det var kjempegodt å sjå henne igjen etter all den tida. Vi laga god mat, var på hagevandring i mamma Gerds fine urte- og grønnsakshage, gikk på tur og såg film. Gode ting, med den gode, fine jenta. Annemi dro rett fra meg og Geilo til Skiathos med Charlie, så eg vente spent på oppdatering og bilder på annemarisdagbok.blogspot.com. *HINTE*

3 kommentarer:

Anne Mari sa...

hinte hinte ja.. jaffal så e bildene oppe min söte. og så kjekt at du endelig fikk bildene dine. Jess!! Gla i deg og savne deg

Trine sa...

Men eg har ikkje fått dei enda!! men håpe dei dumpe ned i posten ein dag:) så kan eg legge ut enda fleire! glad i deg også, min venn. snakkes snart, håpe eg. msn`en min e fåkka for tida:(

Anne Mari sa...

men tok vi det bildet med ditt kamera da? Eg huske jo ingenting... Men dei sende nok bildene til förde om dei ikkje allerede har sendt dei da.. Når skal du dit neste gong?