onsdag, januar 10, 2007

..har bursdag. Gratulerer!

11 kommentarer:

Anne Mari sa...

Gratulere med dagen kjeksen!!

Anne Mari sa...

Og trine. eg savne deg. når skal du logge på teknikken igjen?

Anonym sa...

Når eg får stipend, gitt.. Da får eg et liv igjen, iallefall. Og skal si fra til deg me en gang!

jeanette_s sa...

duuu........!

Anonym sa...

Ja....? eg har jo lov å sei det? ting/folk/mat som har bursdag, skal gratuleres, sånn e no reglane:)

Monica sa...

Hurra for deg som fyller ditt år!

Anonym sa...

Hehahe:P Eg må bare le og le og le. Kekset altså.

Kakemonsteret ville forresten kalt det der for en kaket, ikke keks.

Sasi sa...

Gratulere med overstått Anne Mari!

Og du Trine, eg vil berre minne deg på at eg kan føde no, no eller NO, og med den teknologiske dippedutten du har får eg jo aldri gitt beskjed til deg. Skynda på skynda på!!!

Anne Mari sa...

Takk Sasi:) Eller om du meine bursdag så e du litt seint eller litt tidlig ute alt etter som du velger å sjå det. men om du meine forlovelsen som e overstått så seie eg tusen tusen takk:) Og lykke til med födsel. Shit man!! Det e jammen stort. Tenk, en liten beibi:)

Sasi sa...

Haha, eg ser at eg har missforstått litt her ja. Men gratulere med bursdag ein gang langt der framme og mest av alt GRATULERE med forlovelse. Måtte inn å sniklese på bloggen din og det virka jo berre som eit heilt fantastisk eventyr!!! Til lykke til lykke!:)

Må berre unnskylde, men er nok i tidleg ammetåke:/ Skal prøve å følge medre med..

Og eg seier berre..ja, tenk ein liten beibi. Trur det nok ikkje før eg ser det. Shit. Men det blir nok kjekt:)

Anonym sa...

Det sitter en steinbukk på fjellet uten bursdagshilsen fra sin yndlingsdatter. Siden både telefoni, internett og tankeoverføring er oppfunnet, må det være bevisst...