fredag, januar 05, 2007

Eg berre sit på jobb og griner over alle dei fine klea og skoa som fins. Material girl, javel. Men eg vil ha. Berre litt. Denne kåpa, for eksempel. Og det er berre urettfeigt at desse sidene ikkje sender til Norge, så eg kan ikkje bestille eingong. Frekt og uforskamma. Så eg har ikkje anna val, eg må nok dra til London på shopping. Kanskje eg kan søke om støtte ein stad, det fins jo så mange dustete fond som støtter i øst og vest. At Trine skulle få litt også, skulle vel eigentleg berre mangle.

Her er linkane om nokon vil gråte med meg:
http://www.dorothyperkins.co.uk/

2 kommentarer:

Trine sa...

Æsj, her skulle det jo stå mykje meir, så berre forsvann det. Dumme sjukehusmaskin! Dumme!!! Eg vil til india! Det skulle det stå. Og til kambodsja og vitenam og sri lanka og sånn. Eg vil ikkje berre ha kåpe, faktisk. Eg vil reise, langt, langt og bruke stipendet mitt på å oppdage verden istedenfor å bruke det på kjedelige ting, rekningar og husleie. ARG!

Sasi sa...

Føle med deg...*griiiine*