mandag, januar 22, 2007

Okei, eg greier ikkje å fikse dei bildene. For eg er berre ein tøysenerd, og kan jo som kjend ingen lure og ekte nerdeting, som for eksempel å krympe filer som er for store. Så akkurat det der med sporenstreks, måtte berre utgå. Eg sletta heile ruklet.
Men vi har hatt ein fabelaktig fest i helga, for Synna som vart 22 år i går. HIPPHIPP!:D Dei skal (forhåpentlegvis) leggast ut her litt seinare i dag.
Først må eg berre vere flink skulemongo og perspektivtegne. Og gråte.

10 kommentarer:

Anonym sa...

hehihohaha:-)komish!men ikkje gråte!!vere bli å gla min venn(L)
eg trenge tips til kossen eg kan lure å lokke hikkebabyen ut av min hvite mage...(altfor trangt nooo)kan du nåken?

Anonym sa...

Du kan synge en trall på en god, gammel Sallysang, eller danse byttomfot til hikkebeibien ikkje orke å bli dulta hit og dit. Kanskje ho skjønne tegninga:) Eg tippe ho ikkje kjem før på lørdag. Men da e det faen meg nok:) Du og Kotti kan føde i kor!

Sasi sa...

Men får eg ikkje føde før på lørdag???:O

Eg veit eg har termin då, men vil så gjerne føde før....buuuuuuuuuuu.

Når eg tenke på det så trur eg ikkje at eg har hikka heile svangerskapet (den jobben har han inni magen heilt klart tatt seg av). Så kanskje visst eg begynne å hikke, så klare eg å hikke han ut..hmmmmmm, dette skal eg tenke litt på. Korleis kan eg få meg sjølv til å hikke??

Anonym sa...

Du kan komme og leike med meg, så kan eg prøve å få deg til å le deg i hel. Da får en lett hikke:) Men da får eg sikkert prestasjonsangst..:7

Anne Mari sa...

trine, e du lai deg? Koffor skal du gråte?

Anonym sa...

Ya. Kopfer graaathe?

Anonym sa...

Bare fordi det suge litt å tegne perspektiv, altså:)

jeanette_s sa...

ska du oppdatere me bilde snart??

Anonym sa...

Da VISSE menneske har lagt VISSE bilder inn på en VISS mac på Trines skule, som type ALLTID er opptatt, kan ikkje Trine få tak i dei bildene. Men alle dei andre menneska på skulen min, som bruke den macen, derimot - Dei får sjå bilder i massevis!

God innsats!
(jada, eg ER glad i deg!)

jeanette_s sa...

hælvette... då må du kjappe deg so fort dei forlata maskina.........uhhuuuu.....kjææmpe kjækt!