lørdag, januar 06, 2007

Så masse hår hadde eg en gang. Ca. Det var langt og fint, sjøl om det innimellom oppførte seg dårlig, splitta seg i endane, krølla seg når det ikkje skulle, blei glatt når det skulle vere krøllete. Den luggen var kanskje litt i overkant.

Marte demonstrerer kor kul eg vil bli med kort hår. Direkte frekt og uanstendig der ho sjøl sit med fjortentusen meter extensions. Eg er skeptisk. Må lese mail og vise ho eit par "interessante" filmar på nettet før eg trekk pusten og seier: Okei, NO!
Eg gnage meg litt på lanken og tenker på kva eg har gjort. Eg grein altså ikkje. Det er sant!
Trine har fått kort hår, og ber til jesun om at ikkje all hennar sjarm, kunnskap og ypperlege humoristiske sans låg i håret. For då er ho seriøst ille ute.

14 kommentarer:

Anne Mari sa...

Har du klipt deg?? oioi.. du e töff. men kor kort blei det?? Trine, du har en del å forklare for meg. I går ringte eg heim til deg og snakka med pappan din. Eg sa han måtte sei fra til deg om når du ville snakke. Så sendte eg 2 sms til deg om at eg ville snakke men fikk ikkje svar. I tillegg skulle du ringe meg i dagtidlig og vekke meg om vi ikkje snakka i går. men det gjorkje du. og no e du i bergen igjen din frekkas. pröve du å ungå meg eller?? KOFFOR HATA DU MEG?????

Anonym sa...

HEI! Det der ser jo virkelig bra ut det! Trur du he oppnådd ønska effekt, ganske frekt :) Så du e i Bergen igjen? Eg skal ut i kveld, send ei melding om du e ute og treng ei ekstra tøs å riste på rompa med :)

Anonym sa...

eg syns det va niice:-)framheva meir rygg å hals..snexxy!!hihi!koooos

Anonym sa...

caro her forressten:-)

Anonym sa...

En liten pappa-forsvarer-alltid-sine-døtre-mot-evt.-ytre-fiender-kommentar til Anne Mari. Avtalen var at den halvsvenske damen skulle ringe senere... Do I have to speak english next time you call? Dessuten sa jeg at mobilen til Trine hadde fått vin-display. Dvs. grå stær..

Ellers - fortsatt riktig godt nyttår, Anne Mari - og lykke til med ringene!

jeanette_s sa...

ta det med ro trine! Har forsatt all sjarme og kunnskap i behald.... men er svært redd det kan vere veldig individuelt. Det får vi sjekke når du kjem tilbake att;)

jeanette_s sa...

oi! kanskje du allereide e tilbake???

Anonym sa...

Tøsa mi? Du trenge ikkje å være så frekk bare fordi det va eg som røska av deg den lange hatten, altså! Eg syns du blei fin. Om ikkje finare enn du allerede va fra før, så like fin i det minste:) håpe det va bra å komme til byen din igjen. MVH Brillje.

Anne Mari sa...

Nååå mister grönseth:) avtalen va jo at ho skulle sende melding når ho var klar til å snakke.. men eg har tydligvis ikkje forstått akkurat kor ille det er med mobilen hennas.. sukk, stakkars liten mobil...

Anonym sa...

OKei, annemi, eg hate deg selvfølgelig fordi du e penare enn meg, fordi du har en vakker og lur mann som faktisk frir til deg, fordi du bur i en kul by, og har en egen leilighet med en vidunderlig lyskerone. Det skulle vel bare mangle at eg ikkje hate deg!

Men egentlig, så set eg deg så høgt at eg skulle fridd til deg sjøl om eg kunne, og du får vere så vakker du bare vil, bare du vil vere min kjære venn likevel:) Og eg angre på at eg drakk meg så full at eg sletta meldinga før eg hadde lest dei ( i den grad dei kan leses på min mobl:P) og dermed at eg stod opp så seint dagen etter at eg kun hadde tid til å spise og pakke og kaste meg sjøl på bussen.

Men vi kan snakke på msn. Der kan eg gjerne gi en mer inngåande beskrivelse av deg som min store kjærleik<3

Anonym sa...

Lyskerone, eg ler meg i hel!

Sasi sa...

Åh, lysekerone! Det er det fiiiinaste og søtaste ordet eg har hørt på lenge. (no er det lenge sidan eg har hørt ord då:))

Du er sikkert superfin på håret!!! Eg vil sjå deg!! Korti kan vi møtast?! Du er jo heilt umulig å få tak i! Buuuuuuuuuuuuuu, eg vil ha ein ven. Eg vil vere ein ven:D

Anonym sa...

så fin du blei, virkelig. -raudbrus-

Anonym sa...

Eg for min del tykkjer at ordet "lyskerone" er litt suspekt -Er dette noko ein finn i lysken?