søndag, januar 22, 2006

Det var like før jeg ga opp, men til slutt kom postene mine ut her. Har til og med lært å legge ut bilder - helt av meg selv:)(se det fabelaktige fuglebildet om det skulle være noe tvil). Er for tida hjemme i førde, og i går var jeg på pikant med Vegard. Vi hadde det kjempekoselig i en myk sofa innerst i et hjørne. Han introduserte meg for brorens selvkomponerte drink, "onkel willy", som var kjempegod. "Onkel Willy" er faktisk berømt her i Førde, og kan oppdrives på alle byens utesteder. Når jeg kommer tilbake til Bergen, skal jeg sjekke om de har hørt om den på Metro eller Contra Bar også. Det hadde jo vært helt fantastisk! Etter at Pikant hadde stengt, gikk vi på Smuget for å treffe Vegard sin søster. Har aldri likt Smuget særlig godt, og det viste seg at alle over 20 hadde rømt tilbake til gode, gamle "Tresken". Jeg har sjelden følt meg mer gammel enn da det gikk opp for meg at jeg faktisk er 6 (6!!!!) år eldre enn de yngste små skreppene der. .. Og mens deres rumper hang oppe under halsen, er min på vei mot knærne. Kun en ting å gjøre; bli prinesse pilates og dronning av styrketrenia!!!

Ingen kommentarer: