fredag, januar 27, 2006

Ny skatt i min tilhengerskare! Heidi er herved offisielt medlem - gratulerer! Som storesøster har Heidi deltatt aktivt i mitt liv helt siden starten. Vi har delt det meste, fra campingturer til dolokk. Heidi er lang og flagrete, danser rundt omkring, klikker helt innimellom og klipper fletta si rett av. Nå har hun blitt helt ordentlig lege, min favoritt som sådan. Vet ikke om noen andre leger som kan forsvare inntak av omtrent ett kilo sjokolade, smågodt og is hver dag,(og det helt medisinsk og naturlig og perfekt) og i tillegg la meg intervjue henne med foten som mikrofon, uten å stusse et øyeblikk på at det skulle være normalt. Det er ikke alle som kan skryte av å ha sin egen bestevenn ventende klar så snart en kom nyfødt hjem fra sykehuset, men det kan jeg! Nå har Heidi til og med fått en helt skikkelig barn, Maja, som er et hvitt og blåøyd lite fjon. Utrolig hvordan min søster, som blir tatt for å være gresk så snart hun setter foten utenfor Norge, kan ende opp med en datter som ser ut som hun er stjålet fra Sverige! ....Det kan jo forsåvidt ha med den blonde mannen å gjøre... Uansett, jeg er ubeskrivelig glad i dem begge og gleder meg mye og mest til vi skal bo i samme by igjen en annen dag, om en stund. Her er et bilde av Majsa som rir på kua si, mjølkemor:).

6 kommentarer:

Anne Mari sa...

Eg har ikkje hört om nåkken unga som e stjåle fra Sverige men eg har faktisk fått höre at dei savne ei jente i Hellas.. kan det vere Heidi? Velkommen i hvertfall i tilhengerskaren. Eg fölte presset blei for stort når det berre va meg og Mr. Anonym...
:)

Trine sa...

Ikkje snakk om Mr. Anonym, eg blir så redd da...:| Der fikk eg jammen en tankevekker, kan jo vere mamma og pappa som har stjelt Heidi! Skal spørre me ein gang!

Trine sa...

Nei... dei hadde ikkje det. Men om eg har blitt lurt i 24 år, kan dei vel bare fortsette å lure meg.

Anonym sa...

Tusen takk fordi du skriver så fint.. *gråtegråte*
Mente du forresten at JEG spiser et kilo sjokolade hver dag, eller at jeg liker å gjøre det sammen med deg - en dag hist og her?
Jeg vil bare for all del benekte at jeg spiser et kilo sjokolade om dagen. Jeg spiser nokså mye, men det blir det sannelig slutt på når det hvite Fjonet ikke skal ammes mer... *skammeseg*

Trine sa...

Nei, mente bare at du kunne forsvare det... Om jeg plutselig hadde lyst til det, noe som jo ikke skkurat er usannsynlig. Og du og jeg, hist og her, da trenger vi jo to kilo:D

Anonym sa...

Glisegliiis. Okei da.
"Savne ei jente i Hellas.." Makan!

Det er forresten utrolig forstyrrende for perfeksjonisten i meg at det ikke kommer stor forbokstav på oss når vi skriver kommentarer her.... %&%%#¤&¤#¤!
Ha en flott dag, lisjesustra!