lørdag, januar 28, 2006

Pappa vil også lage blogg.. Men han vil ikke ha en "koseblogg", som han kaller min, han vil lage en samfunnskritisk, politisk "rakke-ned-på-høyrekræftan"-blogg. Faktisk så kan jeg også skrive saklige ting om politikk, krig og fred og sånn! Men ikke i dag.. fnis.. For i dag skal Marte, Lillebolet mitt ønskes velkommen i skattekista: Det føles veldig merkelig at hun, som engang var en liten syngeprateogspringemaskin som H og jeg måtte passe, plutselig har blitt et helt ekte og nesten voksent folk. Fra pottetrening til bilprøvekjøring over natta, liksom. Marte og jeg har fantastisk humor, det synes vi iallefall selv. Når vi blir litt større og sånt, skal vi lage revy, teater, film, musikal, bok og kabaret, alt med oss to i hovedrollene:). Det gleder jeg meg til. Vi skal også søke sammen på teaterhøyskolen, så snart M blir gammel nok (da er jo jeg egentlig for gammel, men det bryr jeg meg ikke om. Til våren, eller sommeren, skal vi til London og jeg skal vise Marte noen verdenstriks.. Og hun skal sikkert passe på meg, så jeg ikke viser henne for mange av dem... Pass på folkens; Marte kommer snart til en scene nær deg!! Love you, Odd-Narve! (Etter massiv kritikk av bildet, har jeg blitt nødt til å bytte det ut med et nytt, der Narvis strengt tatt tar seg litt bedre ut..)

4 kommentarer:

Anne Mari sa...

haha eg syns eg höre pappan din;)

Anonym sa...

Øy! Prøver dere å herme etter firkantfjeset mitt, eller?

Anonym sa...

Trine, eg è så inponert over deg og din blogg! Skriv meir, skriv meir, eg vil høyre meir! Får jo nesten lyst å begynne å blogge sjøl, men trur det blir med tanken..Hehe, får liksom ikkje så mykje spanande ut av dagane på euroen og timane framfor fjernsynet:) Men eg skal love deg å følgje nøye med på ditt liv og din blogg, GLEDA MEG!!

Trine sa...

wohooo!! sasi e me i skattekista!! og i sogn avis!!! du skal få din eigen velkomsthilsen, men først; jæi vil ut, jæi må ut, jei l ut og drikke mæ full!!!