fredag, januar 20, 2006

Skal si jeg er verdens dårligste blogger! Men det er faktisk aldri for seint å rette opp i gamle feil og mangler. Eller, en kan vel egentlig ikke "rette opp" i den forstand, men et par triks skal jeg være så vennlig å lære fra meg: 1. Le av det du gjorde feil eller dumt. 2. Si unnskyld i tilfelle du ikke gjorde det da(ja, om noen trenger å sies unnskyld til, da.) 3. Lat som om det aldri skjedde.(dette er en veldig smart og effektiv måte) Ergo, hahaha, beklager, min utrolig lille tilhengerskare (kun bestående av Anne Mari, såvidt jeg vet)! Hva gjorde jeg egentlig galt? Ingenting, såvidt jeg har forstått. Så enkelt kan det gjøres, i morgen begynner bloggen min for fullt. Om AM kan hjelpe meg litt med bilder og sånn... Merkelig at jeg føler meg som en nett-nerd, men det viser seg gang på gang at jeg ikke helt klarer å få til ting som faktisk har en viss nødvendighet på nettet.

1 kommentar:

Anne Mari sa...

Jeey det gikk jo. Du klarte det! Det skal bli kjekt å lese bloggen min framover min kjäre.
Supergla i deg
Hilsen din store beundrerskare, Anne Mari