torsdag, april 05, 2007

JULA VARER HEILT TIL PÅSKE. FAKTISK.



Om nokon stussar på kor alvorlege vi ser ut medan vi pyntar juletreet, så er vi det med god grunn. For det utartar seg kvart år som ein kamp på liv og død. For når mamma ikkje har fått mat, helst vil at treet skal sjå ut akkurat som i fjor, helst ikkje drysse, ikkje stikke, ikkje vere skeivt, for høgt eller for lavt - det seier seg sjølv at det ikkje er særleg morsomt. Men det har nok ei viss underhaldningsverdi - iallefall for utanforståande.

3 kommentarer:

jeanette_s sa...

haha... eg kjenne meg so godt atte. Mamma blir drit sur når ho ikkje får ha det som ho vil. Ho skal bla. ha i norske flagg.... usj seie eg...

Anonym sa...

Norske flagg utgår på lik linje med en heil del andre ting. På juletre og ellers.

Sasi sa...

Heime er det stort sett eg og pappa som står for juletrepyntinga..ellers hadde det vel ikkje vorte gjort tenker eg:P