søndag, februar 05, 2006

This is a love I cant defend, this is a primitive love - the dangerous kind, this is a love that will bring me to my knees... Jeg gjorde som jeg sa; jeg gikk ut, jeg måtte ut og drikke meg full. Etter at jeg hadde blitt full, gikk jeg ut sammen med Cecilie. Vi var omtrent like fulle, og kjente på oss at om vi ikke dansa skikkkeli masse, kom det til å gå gale. Så vi gjorde det. Dansa skikkeli, skikkeli masse. DJ`en ville som vanlig ikke spille Madonna, selv om vi prøvde flest mulig skitne triks og lata som vi var veldig mange forskjellige mennesker som ville høre hennes nye singel, helt tilfeldigvis to sekunder etter hverandre. Dumme DJ, lei av jobben sin. Vegard; hva betyr "Sommersault" egenlig?? Uansett; "you get my feet back on the ground", og jeg gleder meg til å se deg til neste uke. Vil jo helst ikke at dette skal bli en fylleblogg, men tusen takk til alle dere som får beina mine på bakken, og enda mer takk til dere som fortsetter å la meg sveve i lufta.

3 kommentarer:

Anne Mari sa...

Du e så söt Trine!! og så flink og poetisk:) Kjekt å lese på bloggen din så e vi i allefall litt närmere kvarandre på en måte. I dag skal vi sakke sammen... Yeeeey!!!!
Gla i deg

Anonym sa...

hei hei Trine mor! tusen takk for i går:) vel, e heilt enig med at dj-mannen burde funne seg ein anna jobb... makan te drittmann! We want Madonna!!!Fantastisk moro blogg!Du e so flink å skrive!! en dag burde du gje ut ei bok!!:)

klem frå jeanette

Anne Mari sa...

eg meinte snakke sammen...