søndag, juli 09, 2006

Eg har ei etterlysing. Kvar befinn dette mennesket seg? Altså ho til venstre på bildet. Kotsasi: Var den nye leiligheten din så stor at du gjekk deg vill og ikkje fekk deg ut att? Fekk du til slutt kramper og omkom av å sjå på bildene av Pia Haraldsen på bloggen din? Er du så skremt ved tanken på at Jeanette, Synna og eg skal bu saman i Bergen, at du har gått i hi og kutta all kontakt med omverda? Har du blitt medlem av scientologikirka og er fullt opptatt av å hoppe i ein sofa og hyle høgt kor mykje du elskar Martin? Gje oss eit livsteikn, Sasi, både Netty og eg er usikre på om du framleis eksisterar. Eg berre sit her og kjenner på den rare haka mi så lenge, eg.

4 kommentarer:

Trine sa...

Det som er litt sjukt, er at tre minutt etter at eg skreiv dette innlegget, fekk eg ei melding av Sasi. Der ho spurte om eg var i live og hadde det bra. Og at livet uten internett suge. Hehehe. Bra med telepatiske blogginnlegg.

jeanette_s sa...

hehe.... eg skreiv meld . te sasi eg og. og kan óg bekrefte at hon e i live og at hon e heime i kvamsøy!

Sasi sa...

I`m alive! Kjem sterkare attende når eg får nettet på plass...ein gong i august:(

Trine sa...

Jeej! Flaks!! :D