mandag, juli 10, 2006

Visst kan eg spele. Men ikkje godt. Og det veit du.

7 kommentarer:

jeanette_s sa...

ka du spela? klarinett???

Trine sa...

Nei, det e det du som gjør:P

Anonym sa...

En dag sto en skorpion ved bredden av en elv, og han spurte en frosk om han kunne få sitte på ryggen dens over til den andre siden. "Hvordan kan jeg vite at du ikke stikker meg," spurte frosken. "For hvis jeg stikker deg, drukner jeg," svarte skorpionen.
Frosken tenkte over det, og skjønte at han hadde rett. Så han tok skorpionen på ryggen og la i vei over elven. Men da de var halvveis, stakk skorpionen frosken. Da de begge var i ferd med å drukne, hikstet frosken: "Hvorfor gjorde du det?"
Skorpionen svarte: "Fordi det ligger i min natur."

Trine sa...

Godt poeng.

Anonym sa...

E detta liksom ei mote-historie, eller e anonym ikkje så anonym likevel?

*gruble*

Spel for meg, Trine!

Anonym sa...

Eg veit vel godt kem han er, for å sei det sånn. Og historia e vel ikkje tenkt å vere sånn spesielt smigrande for min del.

jeanette_s sa...

hallo? jeanette kornett??... nei JEANETTE KOOORNETT!