mandag, juli 03, 2006

Til Heidi som tykte Regina såg litt ekkel ut; var dette bedre? Her har ho jo ein slags Cate Blanchett møter Tori Amos møter ei eller anna nydeleg parfymereklamedamelook. Og det kan iallefall eg like. You don’t know but that’s okay You might find me anyway Don’t you know that i Belong arm in arm with you, baby In a town that’s cold and gray We will have a sunny day Don’t you know that i Belong arm in arm with you, baby… I do not know Where does it go When it goes Suddenly though Everything’s slow And i miss you so Frå songen "Raindrops" som eg like så godt. Og, Heidimin, om du vil sjå kor fin ho er, i tillegg til å høyre fin song - kan du google ho og songen "us". Så får du sjå fin jente synge fin song og spele på eit piano med kjempestore tangentar. Regina skal spele på ein festival i Gøteborg på onsdag. Eg syns det er litt urettferdig at Anne Mari og Regina kan sjå kvarandre om dei vil, mens eg ikkje kan sjå nokon av dei.

2 kommentarer:

Anne Mari sa...

om eg fikk velge mellom deg å sjå deg i 2 sekund og gratiskonsert med regina hadde eg såklart valt 2 sekund med deg vennen min..

Anonym sa...

Åh! Takk! Det ville eg også, såklart:)