mandag, juli 17, 2006

Etter å ha sett litt igjennom historikken på min kjære og aller heilagste blogg, innser eg at mai var ein ekstremt rotete månad, sånn visuelt sett. Eg beklagar på det sterkaste, men tek likevel ikkje avstand frå innhaldet. Her i garden står vi alle saman for det vi har gjort. Men det vi faktisk tek svært stor, lang og kraftig avstand frå, er slemme gutar som er fæle med jentene mine. Kva kan vi gjere med sånne svinepelsar? Eg er åpen for forslag. Alle er velkomne. Her skal det grillast og torturerast. Det beste forslaget får premie!

4 kommentarer:

jeanette_s sa...

eg foreslår å rive neglene av dei, og klippe vekk edle delar med hagesaks!

Trine sa...

Veldig bra, Netty, du lede foreløbig;)Hehehe

Anonym sa...

...viser til nedanfornevnte forslag på forrige innlegg....

Trine sa...

Godt å ha deg tilbake her, Velis:) smask!