onsdag, mars 21, 2007

Det var tydelegvis ei stund sidan eg skreiv lista over ting som utgår. Eg måtte redigere litt. Men her er den - nærast komplett. Eg er åpen for innspel, såklart, for eg vil tru det er ein del andre ting i verda som også utgår. Det må forresten nevnast at sustrene mine har deltatt litt i utarbeidinga av denne lista, så alt er ikkje nødvendigvis sjølvopplevd. Appelsinhud Brokkoli med orm i Buffalosko (men det veit vel alle) Damebart Diverse tresortar Ekstrem svangerskapskvalme Elveblest Ett øyenbryn Fyllesjuke Gnagsår Halsbetennelse Heisblikk Heismann Hå Hermegåser Hulken "Hvilken størrelse vil du være?" Jenter som syns det er kult å ligge med dei samme som vennane sine Kebab Kjærlighetssorg og massiv grining over dustefolk Klovnebarten Klovner generelt Korpsmusikk (bortsett frå når Netty og Synna er med, for då inngår korpsmusikk kjempehardt..:)) Kvite bukser Lakksko (jenter har sjølvsagt lov) Lisseslips Mandarin med stein Middagspølse Midtskill (på feil hode) Mood Mule "Nesen" Opptattsignal Paris Hilton Pia Haraldsen Piercing i brynet Ribbestrikkgenser (sånn med litt forskjellige fargenyansa, gjerne (ikkje) med mønster) Ringorm Russegenser fra alle andre år enn året en befinner seg i Sjokolade med lakris inni Sludd SMS-språk Smuler i BH`en (spesielt knekkebrødsmuler) Snerk Størkna fett Sukat Sylteagurk Oppringninger klokka fire på natta etter et one night stand pålydande: "JÆI SCHAVNER DEG!" Trekkspillmusikk Tvangsdrikking av tequila Ulvedebatt på TV Vekkerklokker Øresus

9 kommentarer:

Anonym sa...

Å fytti.
Uvanleg ekkel kombinasjon å vere "Ea" og lese punkta under "S"
Brrrrr, gyse-gåsehud....

nathalia sa...

Beklager altså, men du va sjøl med på å utarbeide dette. Så fy på oss, og smekk på lanken:)

Anonym sa...

hehehehe, æ flira altså så hjertelig av den russegenseren, det e så standard, så jævla mange folk som har missforstått det derre og som fortsette å bruke genseren år etter år :)Mandarin med stein i e jo åsså nåkka som utgår!

Anonym sa...

Oi, eg trudde eg va meg, så va eg visst nathalia. Men eg va egentlig meg, altså.

Russegenseren, ja. Eg orke ikkje å snakke om det, engang.

Sasi sa...

haahahahaha heismann Hå...Han va så dårli assa!

Tequila..nåken som blir tvinga til å drikke det..hmmm

jeanette_s sa...

ækskjus me! korpsmusikk?? det inngår kraftig! Du har ikkje fått dei rette opplevingane enda!

jeanette_s sa...

og ja, e heilt enig i at du og sasi ikkje får drikke tequila meir: Utgår kraftig"!!!!

Monica sa...

Korpsmusikk utgår når du er fyllasjuk og dei idiotiske buekorpsmenneska dukkar opp overalt. Elles inngår det.

Gode lister forresten.

Anne Mari sa...

Du har fått meg til å tvangsdrikke tequila.. og det utgår jo:(