mandag, mars 12, 2007

Eg har leika med DOLLY! Takka vere og saman med Min Kjære (for eg har nemlig en sånn). Det var fantastisk, eg grein og lo og svevde på skya og nye turkise sko:) Ho sang alle dei fine sangane, sa alle dei fine tinga, var så piiiittepittelita, hadde like store puppar som forventa, ho spelte gitar, flygel, munnspel, banjo og gitar - og kvart einaste instrument var like overstrødd av glitter som henne sjølv. Det var ein vakker, vakker kveld på alle vis. Og det var det eg hadde å sei om den saken.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Dolly OG ein kjære. Pluss nye turkise sko? Verda e jagguhuttemej blitt hardt urfettferdig! sukk... :)

Anonym sa...

Hehe, ja eg veit det. Du vil nok komme på denne sida ein gong du også, søte venn:) Kom med ein gong! Ja!

Sasi sa...

buuuuuuuuu, for eit fantastisk liv du har...:D

Anonym sa...

Det e jo ikkje så verst ditt heller, da:) Me barn og alt sånt:)

Monica sa...

Working nine to five..

Sasi sa...

Nei, eg skal ikkje klage:D Er jo så priviligert at eg kan vere heime å kose meg med gulle heile dagen kvar dag i veka...Lucky me!