torsdag, mars 15, 2007

Tatarataaaaa: I dag er det TO bursdagsjenter - begge av aller beste sort. AnneMi og Velaug har bursdag. Gratulerer så masse til begge to, håpar dagen blir perfekt og fortryllande, full av stas, glitter, kake, klemmar og pakkar. Min Kjære og eg skålte for begge i natt (eg kan ikkje garantere at vi ikkje hadde gjort det uansett om det ikkje var bursdag...). Velaug skal feirast i helga, det gleder eg meg til. Så får eg heller bare sakne og gråte en skvett over at eg ikkje får klemme og susse på Annemi akkurat no. Men det er jo godt å sakne, både mykje og litt, det betyr jo berre at eg er så glad i deg! Og dessuten kan vi feire ein annan dag, vi må berre vente litt, til vi blir rikare og sånt.

5 kommentarer:

Anonym sa...

grattu-grattuleeereee:-)all good things:-)

jeanette_s sa...

gratulerer so masse jentene!!:)

Anonym sa...

Gratulerer Anne Mari!
Og takk til meg...:)

~ velaug

Sasi sa...

Prøve meg igjen eg:): Gratulere med dagen Anne Mari!
Og gratulere med dagen Velaug!

For ein fin katt og god kakemuffins de var så heldige å få!:D

Monica sa...

Gratulerer med dagen til dei som hadde bursdag, hurra!