tirsdag, mars 20, 2007

Kanskje på tide at eg publiserer den O`heilage Lista Over Ting Som Inngår. Sånn på generell basis, ting som er bra og hurra for meg, som gjer meg glad, lykkelig og . Den har vore ein anna stad på veven lenge, men no er det på tide at alle mine skattar får sjå den også. Tataa! Sjølvsagt alfabetisk, så eg ikkje frike ut av u-systematikk og sånt. Akrylmaling i store mengder Anna Sui rouge Avbitertang Bent - inngår veldig Brownies Cerazette Concealer Dromedar og Hot Chili-kaffe (faktisk kaffe - tenk) Dulling i håret mitt Dusje Elliot Erwitt Fabelaktige foto - generelt Fine kjoler Fine kåper Fine og perfekte jeans Fjas Fløyen i regnet Folk som Blir Garage Gode penner Guacamole Handskrevne kort Havet Hennes&Mauritz Høghælte sko Høst Hårkur Juicy tubes Julaften Kakao Katter Kirsebær og alle ting med deilig, syntetisk kirsebærsmak Klining Kotsasi sitt hus i Kvamsøy Kyss i nakken Lage diplomar til folk som har fortjent det Latterkrampe Lerret Maja"soss" Mango Musicals i London Musikk, eh ja! Måne Nordlys Notatbøker Nybakte ting Nyvaska sengetøy Oldemor sin stad på Askøy P3morgen Parfyme, type_ deilig Peis Perler - som i ikkje-perleøredobb, men skatteperler Påskeeegg Rød leppestift og neglelakk Rødvin Six feet under Sjokolade Skattekister Skruar med silikontupp - redda bien og plomstens liv da vi var lampechicks på fulltid Slippe å skrelle appelsinen sjøl Sminkefjerner som skummer masse og lukter deilig SMS`ar av typen "Skulle ønske du var her, så eg kunne ha gitt deg en klem" Snølykter Sol når eg kan svømme når som helst Spontan klemming Stjerneskudd Støvelettar av type "finast på jord" Symaskin Søstre - mine Tantebarn(et) Te Ullsokker Venner - sånne gode Øl Øyekontakt Øyne som seier tusen millioner ting og får meg til å grine Å pynte meg Det var det. I morgon kjem lista over ting som utgår. Den er ganske lang den også.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Det er garantert ingen som gidde å lese alt. Men alle tinga er gode ting for en Trinings. Så da e det jo greit for meg, iallefall:)

Anonym sa...

2 ting på B er jo ikke dårlig...

Trine sa...

Heh. Nei, B er faktisk topp-1-bokstaven for øyeblikket. Tenk.

Anonym sa...

Selvsagt... musikk må jo ha egen plass.. Men skulle ikke Tori hatt en også..? Jeg bare spør..:)
B- for Beekeeper og Bergum.. hihi..

Anonym sa...

Mine favoritt-bokstava e S og N - så mange fine ting!!!

.... og kanskje J for Jelly...?
(hvis du har sendt dei, har dei nok hekla seg opp på fjellet ein plass)

Gler meg til utgår-lista!
Og snart er det påske!

Sasi sa...

Eg må sei meg einig med nesten heile lista eg altså (men eg bestille jo alltid det samme så hehe)...Menneh lika du cherry coke...iiiiiiuuuuuuuuuuuu

Anonym sa...

ai ai ai...
spenningen stiger i påvente av utgår-lista..!

akkurat nå står NOU-artikler på over 300 sider høyt på en slik liste for min del.. urk..

Ü

jeanette_s sa...

ganske enig i det meste der hetty.