fredag, mai 26, 2006

På onsdag skal eg til sola! Eg gledar meg sånn! Cecil og meg, som skal svømme så langt og lenge vi vil, til vi er så skrukkete at vi ikkje er til å kjenne att. Vi skal supe drinkar og danse til dårlig musikk, vi skal kjøpe sko til 50 kroner paret, bli så brune at vi ikkje er til å kjenne att. Cecilie skal bli den lokale turistattraksjonen med sitt lange, raude hår, og eg skal få gå heilt i fred med mitt mørke - og blende inn blant lokalbefolkninga:) Det skal bli så kjekt og godt for ein bleik stakkars skrott!:) Og til alle de andre, som ikkje skal vere med; vi føler med dykk, og skal sende varme tankar i fleng!

5 kommentarer:

jeanette_s sa...

ååååååååååhh... eg har lyst å bli me!!!!!!!!!!!

Anonym sa...

når bare eksamen er ferdig, tar jeg på meg flipp-floppene mine, solbriller, og gir kroppen rett dose med solkrem, tar med en flaske gin, litt sprudlevann, litt kattesand fra naboen og tar inn på stress-less solstudio!
hah! hvem trenger vel syden!

*sukk*

Anonym sa...

god tur og kos dåkke masse:-)HUsk å smøre solkrem på utsatte plassa som i navlen,ved armholane,øyrene og vrista(e d sån d skrivast??)..oppå foten i alle fall!:-)åå,pass på å ikkje bli solbrend i håvebotnen..auauau!
Far vel!

Trine sa...

Takk for gode tips og råd. Velaug, det høres ikkje ut som en dum løsning, sånn når nøden er størst. Ja, for da lære naken kvinne å spinne - kan du spinne, Velis?:)

Monica sa...

Heldige. God tur og sånn :D