lørdag, februar 25, 2006

Her er nokre ord for Bachelorettes som Jeanette og meg, i tilfelle vi treng litt trøst. Ikkje det at vi ikkje klarer oss sjølve aleine, altså. Vi kan lage champis av støv, vi kan klatre på tak, vi kan bli lesbiske, vi kan arbeide med korleis-fungerer-menn-i-praksis-manualen (med tilhøyrande fjernkontroll), eller berre arbeide med vår eiga sjølvrealisering. Alt det heilt i fred! Juhuu! Bachelorette, you can turn dust into champagne you even dream about his name you tried to show him that you can but you can never rush a man you`re a car girl, you`re a star girl you`re at the door the tide will turn There`s a window You fly alone and when you cry sometimes there`s nothing like it in the world oh, just bachelorette you climb on rooftops and you bachelorette.

3 kommentarer:

jeanette_s sa...

Ja! Det e jenta si det me rett innstilling!:)
Vi ska vise dei at vi kan!Vi ska lage støv om te Champagne, og alt vi tek i ska bli gull:);)

So kan dei sjå....hjertelause-kalde-slå-følelsane-av-og-på-med-ein-knapp-menn.....

Trine sa...

Jada Joggis, kem andre enn Tori kunne det vere? Sangen har eg på "Spark"-singelen eg fekk av Jannis, min grekervenn, til bursdagen min november etter at vi var på Samos. Er du nøgd no?

Anonym sa...

Jepp. Da skriver du (Tori Amos) før eller etter sitatet da, vettu!
Hilsen Glermætedukjæmhjæm-mongoen.