mandag, februar 06, 2006

Her kommer litt informasjon til hun som lurte på hvordan folk egentlig får seg ut, sånn egentlig: 1. Vær mett, helst litt glad og omtrent uthvilt (altså ikke helt dødsliten, men ikke nøvendigvis energizerkaninen). 2. Smink deg før inntak av alkohol begynner. Du kan godt pusse litt på sminken, men etter inntak av fem alkohol-enheter eller mer, må ALL sminke unngåes (om du ikke vil ende opp som vist over). 3. Hold musikknivået høyt og heftig, unngå Toris mest molefunkne, musikk med tydelig trist og miserabelt budskap og Celine Dions beste (sistnevnte bør vel egentlig unngåes uansett situasjon). Madonna, Pleasure, Kaizers, Bigbang, til og med Britney er BRA for dansefot! 4. Drikk vann og spis chips. 5. Om du klarer å huske sist du hadde en superbra fest, legg deg på omtrent samme alkoholinntak. 6. Om du husker sist dårlige fest, (noe du sikkert ikke gjør) legg lista maaange hakk under. 7. Om du kjenner deg dårlig er det ikke nødvendigvis for sent. Finn en god venn å rope fint på elgen med, trøst hverandre så godt dere kan. 8. På med lipgloss og off you go!!!! Easy, peasy, lemonsqueezy:D

1 kommentar:

Anonym sa...

Eg prøve, eg prøve!! Men så kjem det til eit punkt der alkoholen går ned- heilt uten at eg merka det sjøl! Og så kjem DET STORE SMELLET. Men men, è jo egentlig greit så lenge det skjer heime=)

No skal eg skrive ut denna lista og ha den med meg på kvar alkoholhaldig samankomst..Takk for gode tips!