mandag, februar 27, 2006

I dag når eg skulle gå fra jobb, låg det ein overraskelse i skapet mitt! Det var ein lort - også kjent som Toppris - som eg mistenker Velaug for å ha lagt der! Det gjorde seg sannelig på heimvegen, med ein sein buss i vintervêret. Som takk for den kjempegøye presangen, tenkte eg å gi deg ei lita merksemd i samanheng med at du nettopp var hos frisøren og ikkje var heilt forøgd med resultatet... Du får velge akkurat kva slags hårsveis du ønsker deg aller mest av dei eg har valgt som passande her til deg, så får du kanskje ein av dei til bursdagen din! Da blir du vel glad igjen!?

5 kommentarer:

Sasi sa...

Åh, må sei eg misunna ho alle desse fine frisyrane ho kan velge mellom...eh.

Eg gleda meg til den 16. mars fordi då skal Kristinegod redde mitt hår!! Klippe klippe klippe klippe klippe...

Trine sa...

Du kan faktisk få velge du også! Det er jo ikkje så lenge til din bursdag heller! Bare la meg få vite kaslags du like best, så e vi i gang! Glede meg til vi skal ha klippeorgie me Kristine, tenk å bli klippa av vår eigen frisør igjen! Ein heilt ekte frisør, ikkje av meg sjøl, med ei dårlig papirsaks i frustrasjon og bakfylle ein tidlig søndag. *grynt*

Anonym sa...

jepp...
og nå har jeg gjort mitt valg!
satser på nummer tre, i alle fall dersom de meget flotte bleika tennene kommer med! Ü

Anonym sa...

...og nå ser jeg for meg hvordan jeg blir med sveisen - og er kjempeglad!

Trine sa...

Visste du ville velge den! Det kan vel bare bety en ting; at du kjem til å kle den heilt utrulig godt!