søndag, februar 26, 2006

Hm.. Det var jo eit litt merkeleg innlegg eg (med god hjelp av Cecilie) hadde skrive seint i går kveld. Vi får la det stå, sånn til skrekk og advarsel, eller kanskje berre ettertanke. Det vart ikkje noko nachspiel, heldigvis. Men det vart god mat, god stemning, Buzz og Singstar, drosjetur til byen med hovudet ut vindauget (trengte bare litt frisk luft, altså), fekk komme inn på utestaden kun på rein godvilje frå vakten ("Har Trine det fint i kveld?""Ja, heilt klart, Trine har det superfint"), heimtur til dalande snø som ingen visste kvar kom frå. Mona, du får ikkje velkomst her før du kommenterar eit innlegg. Men då skal du til gjengjeld få i bøtter og spann:).

6 kommentarer:

Anonym sa...

Fniiis, eg lurte litt på det der med "feil århundre", ja. Du måtte i så fall høyre til i eit århundre eg aldri har høyrt om. Kanskje 43-hundretalet?

Anonym sa...

Ska sei det blei ein fuktig kveld,men kjempe koslig....det eg kan huske iallfall :) men supermann truse og bleik mannrompe kan eg huske........

Trine sa...

Hæ? *sperreoppaugene*

Trine sa...

Eg fikk forresten en påminnelse i går om ditt nye kallenavn; "adventorous girl" hehehe

Anonym sa...

Huske du ikkje dei to kjekke karane eg snakka me utenfor Metro?...Trur eg aldri har snakka så godt engelsk før...eg må le...HA HA

Anonym sa...

Teite maskin, ville ikkje skrive inn navnet navnet mitt....