torsdag, mars 30, 2006

Er det dette som er den ekte skattekista mi?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Eg undrar...
Er det eit harmonika (eller munnspel om du vil..) du held der i handa di Trine? Då er det jo verkeleg litt av ein skatt! Ein slik ein, kan trylle fram dei vakraste tonar og venaste melodiar... akk..eg drøymer meg langt bort, og inn i ei vakker verd...
Ü

Trine sa...

Du kan drøyme, du Velis! Det er nemlig ei ekte skattekiste, ser du ikkje eg lettar på loket!? Men utpå kvelden kunne den heilt sikkert spelast på - om du var i det speleglade hjørnet;)

Sasi sa...

Tenk at du fann skattekista i Høyanger! Det hadde du ikkje trudd, tenkje eg:)

Anonym sa...

Til å byrje med syns eg så tydeleg at det låg noko i ho.. Men no, når eg veit betre, og tek skatten nærare i augesyn - ser eg jo sjølvsagt det!
Ein vidunderleg ein, sådan!
Ü

jeanette_s sa...

Synd du ikkje knabba me deg skattekista i frå Høyanger!:)