mandag, mars 20, 2006

I dag har eg funne ut kva eg heiter på alvespråk; Eàrànë Falassion. Heidi heiter Nellas, Marte Tàri og pappa Findecàno. Mamma heiter det samme som meg, så eg er på ein måte oppkalt etter ho på alvespråket. Og det er jo litt fint. Maja og Rune er Ireth og Carantir of Dorthonion. Vårt hobbit-familienamn er Bleecker-Baggins of Fair Downs, eg heiter Polly, storesyster Belba og lillesøster Tigerlily. Pappa heiter Olo. Maja heiter også Tigerlily, men Brandybuck of Buckland til etternamn, saman med Rune som heiter Marrock til fornamn. For en fin familie! Om nokon vil prøve det samme, er sida http://www.chriswetherell.com/elf/

8 kommentarer:

Anonym sa...

hehe..det der har jeg også gjort en gang. og som alv er mitt eminente navn Anaranë Culnámo. men jeg syns nesten at hobbitt navnet er hakket bedre, tenke seg til; der blir Velaug til Dolly gitt... og Proudfoot det velklingende etternavnet.. Ü

Sasi sa...

JE, mitt alvenavn er følgende..Galadriël Lùinwë, hobbitnavnet mitt er Lobelia Tighfield of Tookbank og hopiidianernavnet mitt er Kotsasi:)

Trine sa...

Kottipottipluttiprotti og Velaugisrionvralious!

Anonym sa...

Hei du!

Du er mye flinkere enn meg til å skrive mye og ofte i din blogg! Den er fin å lese! Glemmer som regel min egen blogg ei ukes tid eller noe før jeg husker på den!

Mitt hobbitnavn er forøvrig Till Brandybuck of Buckland, og alvenavn Elessar of Dorthonion.

Anonym sa...

Gu så kjekt ditta va :) Alvenavnet mitt er Idril Culnámo,som eg likte veldig godt,men må nok sei meg enig me Velisen om at hobbitnavnet va enda finare: Daisy Proudfoot. Tenk,hadde me vore hobbita hadde nok eg og Velaug vore i slekt :) Det hadde vore superkjekt!

jeanette_s sa...

Nienna Carnesîr e mitt namn!Gu kor kjek dette va! trur eg ska begynde å kalle meg for berre det eg:)

Anonym sa...

Fortsatt flink å skrive, og finne på nye innfallsvinkler. Det er jenta si det!

Hilsen Findecàno


Besøk gjerne mine blogger på:
http:www.oldies.blogg.no
http:www.70talls.blogg.no

Anonym sa...

Det ble leif !

70-talls bloggen er på: johns70tall.blogg.no

sådaså.