mandag, mars 20, 2006

Enda ein av diamantane bursdag, nemlig Mona! Det er ei stund sidan ho skreiv sin første kommentar her i skattekista, og Mona har enno ikkje fått den velkomsten ho fortener. Den tenkte eg å gi henne no, som eit bursdagskort sendt over verdsveven. Den aller første gongen eg var på Living, fekk eg rundtur av "Haien". Eg hadde vore på kontoret og skrive kontrakt, men skulle ikkje begynne før ei veke seinare. Eg hilste på dei fleste, huska ganske få fjes etterpå, og enda færre navn. Mona derimot, huska eg. Ho med den store, raude munnen, med fleire hundre tenner som smilte blidt og litt hyperaktivt ønska meg velkommen og syns det var kjempekjekt. Er dette mennesket ekte? -Tenkte eg, og lurte på korleis ho var til vanlig. Mona er slik til vanlig, men er alt utanom det vanlige likevel. Ho har ein utrulig energi (eit mysterium kvar den kjem frå), eit smil, ein dybde og ein humor som tek dei fleste med storm. Eg har sett tøffe ungjyplingar rødme og stamme etter eit minutts samtale med Mona, den mest hardbarka ungkar kan få gifteplanar på eit sekund. Ingen kan gå upåvirka frå eit møte med Mona. Ho kan drikke kven som helst under bordet, ho kan lytte, fortelle, trøste, grine, le i timesvis, er supermamma og sjørøvar på same tid. Mona har nemlig, til tross for sin elendige smak i menn, fått tre fantastisk vakre barn. Det er merkelig at ei som fint kunne vore mor mi, kan vere så lik meg i tankar og reaksjonsmønster, og i tillegg vere ein av mine aller kjæraste venner. Mona har svært mange gonger redda dagen min med sitt utrulige humør og merkverdige kommentarar. Veit du liker dårlig å snakke om "savn og triste ting", men eg må likevel få sei at eg savner deg veldig, MYH! Men, som kjent, eg kjem snart til Bergen på besøk! Ha ein strålande dag og hils masse til dei små!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hælløu Møuna!
Gratulerer med den store dagen din!
Håper den har vært, og fortsatt blir fylt med gleder, og alt annet som er godt i livet!
Kjempeklem - velaug Ü

Anonym sa...

Snille Trine..............Jeg som hadde bestemt meg for ikke å gråte!Latter og tårer om hverandre........den beste gaven jeg noen gang har fått, den fikk jeg av deg i dag! Husket du dagen min, du? Cecilie også....og nå Velis ser jeg!
Du MÅ bli forfatter!Skriv en bok, og jeg lover den blir antatt! Jeg skal kjøpe den i alle fall!
Husk og vit at når du kommer til Bergen, står et rom klart til deg! Er det av en eller annen grunn blitt opptatt, finner vi en annen seng til deg. Du har alltid en plass her hos oss, og vil alltid ha en stor plass i hjertet mitt!
Noen ganger tenker jeg at jeg er som deg og du som meg, da vi reagerer og tenker så likt. Rart det der!
Jeg er i alle fall vanvittig glad for at du begynte å jobbe på Living, og at jeg var så heldig å jobbe der også!
Du, Cecilie og skjønne,lille Velis, som jeg en periode var litt redd for hun var søstra til sambo til haien, er personer jeg tar med meg i min skattekiste, og ALDRI vil glemme! Jeg lover å besøke dere på aldershjemmet når dere er gamle, for det er noe jeg aldri skal bli..............
Klem fra MY og ungene

Sasi sa...

Ooooh, EIN HOND!! SOOO søt!!!

Anonym sa...

Trur kanskje den hunden får deg litt på andre tanka etter at du har stått barbeint i dusjen i ein halv time for å få en bæsj løs fra rompa hans. Men han har sine daga der han ikkje e så verst.