torsdag, mars 16, 2006

Sidan alle vi skattekistefolk er åttitallsfolk (unntatt Marte som er nittitalls, men sikkert har sett reprisar), huskar vi vel vår venn Gullars. Eg meiner han oppfant verdas beste kodespråk då han røymde og la att eggeskal og rømme på kjøkkenbenken. Marianne tok den med ein gong. "Eggeskall og rømme?! Eg skal rømme?! Gullars har rømt!" Heidi og eg hadde Gullars kassett, og eg kan heile utanat den dag i dag. Eg var spesielt fan av songen der han beklaga seg over å vere så liten. Det var vel kanskje fordi eg kjende meg litt att, sidan eg alltid var både yngst og minst i gamle dagar. Her kjem eit utdrag frå songen: Det er dumt å vere liten, når alle andre er så store det er dumt å bli så sliten at du sovnar undar bordet det er dumt å ha så liten kropp at du nesten ikke rekker opp Faktisk kan ein jammen kjenne seg igjen litt enda. Sjølv om ein no veks kun i bredden.

5 kommentarer:

Anonym sa...

"Marianne! Kan eg få sjokoladepudding?!"
- Åhh...for en herlig tid.. Ü

Sasi sa...

"Indigo, Indigo ta meg med, til ein regnbue langt av sted..." eller nåke sånt...Ah, Savnar dei gamle dager.

Anonym sa...

Haha! Eg hadde glømt sjokoladepuddingen:D

Anonym sa...

Gurimalla, han hadde eg nesten heilt glømt:D Det va så utrulig mykje bedre barne-tv når me va små, det e no iallfall sikkert! Men huske eg syns ganske synd på Gullars som måtte sove i ein fiolinkasse.... Shit, i måro skal eg på samme vorspiel som ex`en (Katrine) til Kristian. E VELDIG spent på korleis det går!!!

Anonym sa...

Å, supersentimentaaaaal!!!
.....men eg må innrømme at eg ikkje likte Gullars som person, han e jo litt sånn antihelt. SÅ grinete og sutrete og sjalu og kravstor. Litt samme sorten som Karlsson på taket....

Og Indigo budde i eit bosspass!! Hallo?!?!

Men dåkke som etterlyse bra barne-TV - eg kan sterkt anbefale "På solflekken" torsdaga på NRK1 kl. seks. Fantastisk!!