onsdag, mars 15, 2006

I dag er det Anne Mari sin bursdag! Det er omtrent det beste ho veit, og eg kan tenke meg Charlie har fått svært god info dei siste månadane om kor lenge det er igjen. Kor mange dagar, timar og sekund. Endelig er dagen her, og eg høyrer rykte om god vin, mat, finkjole og prinsessefeiring. Og det skulle berre mangle! Anne Mari har til og med ikkje ete snop på minst to veker (er det mogeleg?), men i dag får ho nok putte i seg alt ho har lyst på. GRATULERER SÅ MYKJE MED DAGEN! Min kjære gode, nydelege, morosame, fantastiske Annemi! *hapåsegbunadogblåseifløyteogviftemedflagget* PS: Skal du snart komme og bu i hybelen din i Førde igjen? Viss du klarer å komme over helga eller noko, så hadde det vore veldig fint. Charlie kan bli med, det er ikkje noko problem.

5 kommentarer:

Sasi sa...

Håpe Anne Mari får ein finfin dag. Høyrest kjekt ut med prinsessekjole. Gratulere med dagen!!

Anonym sa...

Eg skal forresten legge inn bilde av ho når eg komme heim. E på jobb no, og her e de ingen bilder av så fine jenter akkurat.

jeanette_s sa...

Trine , huska du ka du skulle gjere når du begyndte ditt arbeid i helse førde??:) hihihih...

Anonym sa...

Emm... skulle eg infiltrere direktørmiljøet? Eller berre prøvesitte møblane?

Anne Mari sa...

Tusen milliona takk!! Og dagen har vert kjempebra til no. Eg har kjöpt meg jeans og verdens finaste stövletta som du kjem til å misunne meg grön for. Det e eg heilt sikker på!! I kveld blir det deilig middag.. og eg fikk spa av Charlie. Han e en gogutt:)