onsdag, mars 15, 2006

I dag er det også nokon andre som har bursdag! Det går an med to på ein gang, sjølv om kanskje Anne Mari har litt problem med å dele dagen.. Min søte, fine, snille, gøye Velaug har bursdag! Ho blir 26 år gammel, og du skulle ikkje tru ho var ein dag over einåtjue! Sidan eg ikkje har bilde av Velaug aleine, kan alle som vil, sjå henne på bilda litt lenger nede på sida. Dei over den tissande elefanten. Håper du får ein strålande dag, min venn, med gullsko, kake, blomster, fyrverkeri, alle dei fine guttane, skattar, sydenturar, bilar og alt ein kan vinne i Hallvard Flatland-program. Akkurat når du har lyst, kan du også komme på besøk til meg! Då kan vi danse under månen på altanen vår, vi kan sjå på folk som puttar minibankkortet i feil hol, eller nokre av dei utallige andre turistattraksjonane vi har her i trivselsfylket!

5 kommentarer:

Anonym sa...

gratulera med dagen Velaug!!!! Me har nett hatt ein aldri så liten feiring på Garage-kjempe kosligt! love you Velaug and Trine :)

Anonym sa...

Koffor har bildet av gullskoen blitt til en reklamedings for (eller mot, da) multippel sklerose? Det passe ikkje til bursdag! Fy, eg føler meg lurt!

Anonym sa...

Takk takk flote jenter!
Det er kjekt med bursdag, selv når man blir 26. På en skala fra 0 til 1, blir det definitivt en 1-er!

Dessuten er sikkert Anne Mari med meg på at 15.mars er den beste bursdagen i hele året..Ü

Og så er det jo slett ikke verst å få både fyrverkeri, kake (som dog kunne se noe giftig ut..? men fantastisk flott du!)og ikke minst reklame-duppe-dings som skulle vært noe så symbolsk som gullsko!Da blir man en skikkelig gladlaks!
Jeg bøyer meg i støvet...

Anonym sa...

det skulle selvsagt stå flotte jenter...ikke flote jenter - som jo nesten kan minne litt om flåte jenter - og det var ikke meningen.
Fint at vi fikk rettet opp i det!

Anonym sa...

oi oi oi!
hva skjer med gullskoene?
de har skiftet for...?!
mistenkelig..